20.01.2012

Show-business barədə anekdot :)









Vobşeeem.. meşədə dovşan qaçır, arxasınca tülkü, tülkünün də arxasınca qurd. Yol bunları gətirib çıxarır qapalı, dərə kimi bir yerə. 3-ü də bir-birinin üzünə baxır.

Qurd fikirləşir: "dovşanı yeyərəm, tülkünün də işini görərəm, uzağı dovşandan bir az da tülküyə verərəm..." 

Tülkü fikirləşir: "Qurd 100% mənim işimi görəcək, yəqin bir az da dovşandan mənə verər.." 

Dovşan da fikirləşir: "Qurd tülkünün işini mütləq görəcək, amma görəsən məni tək yeyəcək, yoxsa tülküyə də verəcək? Belə də ki, mənim üçün nə fərqi e?"

Nəhayət dovşan qurda deyir:
Qurd, bilirəm ki, məni yeyəcən, icazə verərsən sonuncu dəfə mahnı oxuyum? Qurd deyir, oxu. Dovşan bərkdən qışqırmağa başlayanda yaxınlıqdakı ovçu bunları görüb qurdu vurur. Yarımcan qurd düşünür: "Yeməyə dovşanım, işini görməyə tülküm var idi, deyən gərək, nəyinə lazımdı şou-biznes?" :))

Fotonun orijinalının mənbəsi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder